mercoledì 16 settembre 2015

BAGIUA di Sandro Oddo


T’hoi vista
da lőgni:
ti me pagliavi
en sőgnu.
T’hoi gordau
da vèixìn:
ti èi propriu
bèla.
Quande t’hoi pigliau
a man
me sun sentiu
cume en prèixun-é.
Tütu
me sentava tremuō
e nu capisciava
u perché.
Ma quande
int’i őgli
t’hoi gordau
hoi cumenzau a capìe.
Quéla umbra
m’ha foitu resautō:
ti èi propriu
an bàgiua.



Sandro Oddo – Dialetto di Triora
Concorso “L’oleandro” 1994 - Comune di Camporosso.
Premio famiglia De Vincenti, per l’eleganza dei versi, con la seguente motivazione: “Poesia originale, espressa in forma moderna. Un incontro romantico che sembra portare all’amore… ma che si spezza d’un tratto… nella rivelazione finale”


STREGA

T’ho vista
da lontano:
mi sembravi un sogno.
t’ho guardato
da vicino:
eri proprio
bella.
Quando t’ho preso
la mano
mi sono sentito
come un prigioniero.
Tutto
mi sentivo tremare
e non capivo
il motivo.
Ma quando
negli occhi
t’ho guardato
ho cominciato a capire.
Quell’ombra
m’ha spaventato:
eri proprio
una strega.

2 commenti:

Piera Sonaglio ha detto...

Sci ma a l'è in po troppu bela PE esse INA basura

pia ha detto...

Sci, ma u dixe ch'a l'è bela... stria in t'in autru sensu!