mercoledì 9 settembre 2015

A MÆ CHITÄRA di Aldo Acquarone


A l'é lì appeisa à un ciödo sitta e queta
co' un pò de pùa, ma pronta, se me gïa,
a confortâ e tristesse de'n poeta
inti momenti de malinconia.

Nisciun me dà unna paxe ciù completa
da tò semplice e pura melodia;
nisciun me fa ciù döçe compagnia
de questa voxe ìntima e discreta.

Ti te lamenti e çerto non à tòrto,
perché mi te strimpello e te strapasso,
ma a l'è tale a mæ giòia, o mæ confòrto

à tegnîte in sciô cheu quando t'abbrasso
che spesso resto lì feliçe e assòrto
finché s'asmòrta o mogognâ do basso.


Aldo Acquarone – Dialetto di Genova


LA MIA CHITARRA.

Sta lì appesa a un chiodo zitta e quieta
con un po' di polvere, ma pronta, se ne ho voglia,
a confortare le tristezze di un poeta
nei momenti di malinconia.

Nessuno mi dà una pace più completa
ella tua semplice e pura melodia;
nessuno mi fa più dolce compagnia
di questa voce intima e discreta.

Ti lamenti e certo non a torto,
perché io ti strimpello e ti strapazzo,
ma tale è la mia gioia, il mio conforto

nel tenerti sul cuore quando ti abbraccio
che spesso resto lì felice e assorto
finché si spegne il brontolio del basso.

Nessun commento: