martedì 6 gennaio 2015

U MEI PRESEPIU di Aldo Bottini



Tüti i agni, i diixe, u ne passa ün,
ma tüte e vote, au s-ciuì du Natale,
au contu di cari u manca caicün
e u s’assutija di afèti u tutale.

I se fan ciü cürte e toure imbandìe
de tanti arregordi da fasse carà
e de regréti ch’i savula e famije
e i ghe leva a cuvéa de festà.

Int’u presepiu ch’a ho fau int’u mei cö
de mée bonagnime tüte e figüre
inturnu au Bambin i se strenze a sussö
e mi ae pregu che sempre i me cüre.

De sciale a l’è asmorsa a lüminaria,
e ancù assai ch’u brüüxa in lümin
che a speransa u suspende per l’aria
pe’ ascaudà u cö de grandi e pecin.


Aldo Bottini – Dialetto di Sanremo


IL MIO PRESEPIO

Tutti gli anni, si dice, ne passa uno,
m ogni volta a Natale manca qualcuno
nel conto delle persone care
e il numero degli affetti si assotiglia.

Si accorciano le tavole imbandite
di tanti ricordi pronti ad essere serviti
e i rimpianti di cui son sazie le famiglie
levano la  voglia di far festa.

Nel presepe che ho fatto nel mio cuore
tutte le figure dei miei defunti
si stringono beatamente intorno al Bambin Gesù
ed io le prego che sempre mi assistano.

È spenta la luminaria delle gioie
e meno male che arde un lumino
capace di tener viva la speranza
in modo da scaldare il cuore di grandi e piccoli.

Nessun commento: