domenica 19 ottobre 2014

CANSUN INT’U VENTU di Aldo Bottini



Cande a te pensu ina sciama a s’assende,
cande a te vegu brüxà mi a a sèntu;
se a sun luntan u me cöje u vèntu
da nustalgia e versu tü u me prutende.

Cande a te strenzu u fögu u s’intissa,
ciü forte a brüxa, sensa resciouru,
sta me pasciun ciü pressiuusa de l’ouru
da vive tüta, fin a l’ürtima stissa.

Cande a te baixu a vegu ina stéla,
fögu ch’u brila e u parpéla int’u vèntu,
a posciu vurà tantu legiu a me sèntu,
e curre sce l’aiga cünau da ina véla.

Se ti me parli ina müüxica a sèntu
e ina cansun scriita noma per mi.
L’amù ch’u ne liga u nu deve finì
ma sent’agni dürà e pöi… autri sèntu.

Aldo Bottini – Dialetto di Sanremo


CANZONE NEL VENTO

Quando ti penso una fiamma s’accende,
quando ti vedo bruciare la sento;
se son lontano mi coglie il vento
della nostalgia e verso te mi protende.

Quando ti stringo il fuoco s’attizza,
più forte brucia, senza riposo,
questa passione più preziosa dell’oro
da vivere tutta, fino all’ultima goccia.

Quando ti bacio vedo una stella,
fuoco che brilla e che trema nel vento
riesco a volare sì leggero mi sento,
e correr sull’acqua da una vela cullato.

Se mi parli una musica sento
e una canzone scritta solo per me.
L’amor che ci lega non deve finire
ma cent’anni durare e poi… altri cento.

Nessun commento: