giovedì 30 giugno 2016

U VISSIU DE RUMPE E BARCHE AU PROSCIMU di Franco D’Imporzano


Sunétu presentiùusu

De sunéti cu’-u péve a ghe n’ho stiva
ciü d’in canteréta. A ve cunfìu:
de manimàn che l’estru u m’ii furniva,
sti agni, a n’éiru ascàixi intimidiu;

a paixévu u Bertin cande u sciurtiva
dau Centrale e, tra u scemu e l’intuntìu,
u dumandava ae gente ch’u s-cciuìva:
«Segundu vui, a me sarò divertìu?»

Ancöi, se ina persuna muca muca
l’è deventà pé ina méa punziüra…
cande a végnu a savéru a piu ina ciuca.

Sensa mancu lasciàghe dröve a buca,
in versci e rime pöi a caregatüra
a te ghe sbussu. E alé, suta a chi tuca!




Franco D’Imporzano – Dialetto di Sanremo


IL VIZIO DI ROMPERE LE SCATOLE AL PROSSIMO

Sonetto presuntuoso

Di sonetti pepati ne ho stipati
in più cassetti. Vi confido una cosa:
mano a mano che l’estro me li forniva,
negli anni passati, ne ero quasi intimidito;

sembravo il sempliciotto Bertin quando usciva
dal cinema Centrale e, tra l’esser stupito e l’intimidito,
domandava alla gente che gli capitava:
«Secondo voi, mi sarò divertito?»

Oggi, se una persona mogia mogia
lo è diventata per una mia frecciata…
quando vengo a saperlo mi ubriaco.

Senza lasciargli aprire nemmeno la bocca,
in versi e rime poi la caricatura
gli sbozzo. E alé, sotto a chi tocca!

Nessun commento: