giovedì 25 febbraio 2016

MI A SUN DE CHÉLI di Franco D'Imporzano


Mi a sun de chéli che de longu i han tésta
de andà cun a bachéta a sercà l'aiga
d'ina argentina vena de campagna.

Mi a sun de chéli che delongu i han tésta
de curre e andà a bulàsse
tra purseléte de tüti i curùi.

De chéli ch'i turmenta cun stivali
dae sète leghe u munte, u boscu, u cian,
sercandu u verdulìn cadriföju.

Cun a schéna apugià a in figu,
giasciandu in pan a stentu arrecampaàu,
a sentu a séira
ch'a me strenze int'e brasse
e a vegu laschi verdegianti prai
dunde u se va, dunde u se vèn, cantèndu
cansunéte de baixi e d'alegria.



Franco D'Imporzano – Dialetto di Sanremo


IO SONO DI QUELLI

Io sono di quelli che sempre hanno voglia
di andare con la bacchetta a cercare l'acqua
di un'argentina vena di campagna.

Io sono di quelli che sempre hanno voglia
di correre e andare a tuffarsi
tra farfalline di tutti i colori.

Di quelli che tormentano con stivali
dalle sette leghe il monte, il bosco e la pianura,
cercando il verdolino di un quadrifoglio.

Con la schiena appoggiata aun fico,
masticando un pane a stento procurato,
sento la sera
che mi stringe fra le braccia
e vedo ampi e verdeggianti prati
dove si va, dove si viene, cantando
canzonette di baci e di allegria.

Nessun commento: