domenica 24 luglio 2016

“LASCIÜ” di Dino Ardoino

Foto di Arturo Viale

Dopu ascaixi trei méexi de sciütina
ch’a l’ha fau grosci dani ae ciantaixùn,
u papa e i veschi i han dìitu de urassiùn
per fà finì sta situassiun cuchina

e pe’ risseve agiütu e prutessiùn,
bèn savèndu che mancu u babaixìna
se de “lasciü” i nu vön. Mi daa Dutrìna
a l’ho imparàu che ciàche decixun

pià dau Paire Etèrnu a l’ha in mutivu
so speciale e ch’u nu po capità
rèn sènsa u so vuré. E avù a l’arrivu

a chelu ch’a vuixevu dimustrà
andèndu avanti za ch’a l’ho l’asbrivu:
se “lasciü” i l’han decìisu de serrà

i rübineti, miga a semu aa féira
pe’ scangià idea spunciài da ina preghéira.



Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


“LASSÙ”

Dopo quasi tre mesi di siccità
che ha fatto grossi danni alle piantagioni,
il papa e i vescovi han detto delle orazioni
per far finire questa situazione deleteria

e per ricevere aiuto e protezione,
ben sapendo che neanche pioviggina
se di “lassù” non vogliono. Io dal Catechismo
ho imparato che ogni decisione

presa dal Padre Eterno ha un motivo
suo speciale e che non può capitare
niente senza il suo volere. E ora arrivo

a quello che volevo dimostrare
andando avanti poiché ho lo slancio:
se “lassù” hanno deciso di chiudere

i rubinetti, mica siamo alla fiera
per cambiare idea spinti da una preghiera.

Nessun commento: