mercoledì 13 gennaio 2016

U LUVU di Mario Saredi


Sun cume u luvu,
delòngu da sùlu
o inseme a cheli cume mì.
Furèstu de tüti,
furèstu de mì.
Se pösciu, agàntu càiche ren
che nu'u spartisciu cun nisciün
e vegu nemighi in tüti i löghi.
Sulu custi, tane e ròche
i sun a mia cumpagnia,
aiscì se brüju drente d'a ragia
candu vegu caicün
ch'u giöga a fa l'amù.
Aiscì a mi piaijerìa
avé caresse, baiji
e cun ela ciuciunà.
Ma candu vagu
inta lona a béve,
chelu che vegu inte l'aiga
pa' ch'u me dighe:
«ma chi ti vöi che vègne
cun in luvu cume tü?»
E me ne vagu inti custi,
inte tane e pe' roche.
Furèstu de tüti,
furèstu de mì.


Mario Saredi – Dialetto di Camporosso


IL LUPO

Sono come il lupo,
sempre da solo
o assieme a quelli come me.
Sconosciuto da tutti,
sconosciuto a me stesso.
Quando posso, rubo qualcosa
che non divido con nessuno
e vedo nemici dappertutto.
Solo cespugli, tane e rocce
sono la mia compagnia,
anche se brucio dentro dalla rabbia
quando vedo qualcuno
che gioca a far l'amore.
Anche a me piacerebbe
aver carezze, baci
e con lei amoreggiare.
Ma quando vado
nel laghetto a bere,
chi vedo ritratto nell'acqua
pare mi dica:
«ma chi vuoi che venga
con un lupo come te?»
E mi rifugio nei cespugli,
nelle tane e su per rocce.
Sconosciuto da tutti,
sconosciuto a me stesso.

Nessun commento: