sabato 30 gennaio 2016

A VITA di Martino Biancheri


Testo di una canzone dell'album "Müxica muderna"

Làscime sta,
avù nu gh'hon mia testa de cantà
e pöi mi gh'hon du restu da pensà,
ti me vöi dì
che u bon pe' mui u deve ancù arivà,
ti hai mai gardau
drente ai ögli d'in figliö pecin
che a vita ancù u nu sa mia còusa a vöglie dì
e cante couse ancù n'aresta d'acapì.

Gòdite a vita
se sa candu se parte
nu se sa candu s'ariva,
se ti pöi pàssitera ben.

Serìa belu savé
lasciü dopu e stele cousa gh'è,
da in sgarbu mi ghe vurerìa in po' vé
o a savéru nu se turna ciü indaré,
aria cauda de marina
o prai a matìn gianchi de brina,
fussai ch'i porta giü de l'aiga bona
in fögu assesu
chi se a canta e chi se a sona.

Gòdite a vita
se sa candu sa parte
nu se sa candu s'arriva,
se ti pöi pàssitera ben.


Martino Biancheri – Dialetto di Vallebona

LA VITA

Lasciami stare,
adesso non ho mica voglia di cantare
e poi ho del resto a cui pensare,
mi vuoi dire
che il buono per noi deve ancora arrivare
hai mai guardato
dentro agli occhi di un bambino piccolo
che non sa ancora cosa voglia dire la vita
e quante cose ancora ci restano da capire.

Goditi la vita
si sa quando si inizia
ama non si sa quando finisce,
se puoi passatela bene.

Sarebbe bello sapere
lassù dopo le stelle che cosa c'è,
da un buco io vorrei poi vedere
o a saperlo non si terna più indietro,
aria calda di mare
o prati al mattino bianchi di brina,
torrenti che portano giù dell'acqua buona,
un fuoco acceso
chi se la canta e chi se la suona.

Goditi la vita
si sa quando si inizia
ama non si sa quando finisce,

se puoi passatela bene.

Nessun commento: