sabato 16 gennaio 2016

GHE NE SERÌA DA DÌ di Pia Viale


Ghe ne serìa da dì
candu te gardu
perché vurerìa acapì
anche cu' in sulu sguardu.

A mente a se cunfunde
inseme a l'emussiùn
e pöi nu sàciu unde
ma scrövu che “mi sun”.

E alura tütu curre
versu in so destin
e vögliu che pe tü
ghe scie in bon matìn.

Mi nu te ciamu ren
ma vögliu che ti scii
cuntentu da tü a tü
cume mi avura chi.

Se tü ti m'acapisci
alura andamu ben
aumancu cun caicün
u viagiu u me cunven.

Mi nu me sentu sula
caicousa l'è cun mi
a forsa de l'amù
o caicousa giü de lì.

Ma se tü ti sei chélu
ch'u me fa cumpagnìa
a vita l'è ciü bèla
de ciü a nu purerìa.


Pia Viale – Dialetto di Vallebona


CE NE SAREBBE DA DIRE

Ce ne sarebbe da dire
quando ti guardo
perché vorrei capire
anche con un solo sguardo.

La mente si confonde
insieme al'emozione
e poi non so bene dove
ma scopro che “io sono”.

E allora tutto scorre
verso un suo destino
e voglio che per te
ci sia un buon mattino (che tu stia bene).

Io non chiedo nulla
ma voglio che tu sia
contento con te stesso
come me adesso qui.

Se tu mi capisci
allora va tutto bene
almeno con qualcuno
il viaggio mi gratifica.

Io non mi sento sola
qualcosa è con me
la forza dell'amore
o qualcosa di simile.

Ma se tu sei quello
che mi fa compagnia
la vita è più bella
di più non potrebbe esserlo.


Nessun commento: