martedì 13 ottobre 2015

REGORDU DE SAN RÒMILU di Dino Ardoino


U me suvèn de cande a te purtavu
pe' pigne suta a cà da duturessa.
A passeggiata a l'éira sempre a stessa
ma mi cun tü de longu a me scialavu

cum'u se sciala in nonu ch'u vé a nessa
ch'a giöga e a se demùra – e a te gardavu
frügà int'i brüghi. A vote a gh'alögavu,
pe puré gòude da to' cuntentessa

int'u truvari, fina ina bulà
de funxi ch'a i purtavu d'aciatun
d'acordiu cun a nona – za da cà.

Tèmpu felice! Avù a l'ho l'impresciun,
vièndute de ràiru, che sti là
i fusse giurni afürtunai e a sun

següru che ascì tü ti nu t'i scordi
e t'ii cunservi drente ai toi regordi.


Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


RICORDO DI SAN ROMOLO

Mi sovviene di quando ti portavo
a raccoglier pigne sotto la casa della dottoressa.
La passeggiata era sempre la stessa
ma io con te di continuo gioivo

come gioisce un nonno che vede la nipote
giocare e divertirsi – e ti guardavo
rovistare nell'erica. A volte vi collocavo,
per poter godere della tua contentezza

nel trovarli, anche una partita di funghi
portati di nascosto
d'accordo con la nonna – già da casa.

Tempo felice! Ora ho l'impressione,
vedendoti raramente, che quei là
fossero giorni fortunati e sono

sicuro che anche tu non te li scordi
e te li conservi dentro ai tuoi ricordi.

Nessun commento: