domenica 17 aprile 2016

ESSE O NUN ESSE di Dino Ardoino


Forsci a serà l’età, ma mi ogni tantu,
se a l’ho da desbrüjà càiche chistiun
séria, a prövu ina strana sensassiun:
a me sèntu muntà da int’in recantu

de l’intimu de vuuxe che i nu sun
bèn distinte e i m’imbéta tütu u santu
giurnu. E a nu saveréva dive cantu
ste vuuxe i peeseràn sce a decixun

che prima o dopu a duverò pià.
Lolì u càpita candu a següressa
a regardu de còuse a l’ho da fà

a l’è scarsa: mumènti d’incertessa,
de dübiu, de temansa de sbajà
e sta mòina a cuntìnua sèmpre a stessa.

U me pa’ a vote – a sun sinceru e s-cetu -
d’esse o nun esse, pròpiu cume Amletu.


Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


ESSERE O NON ESSERE

Forse sarà l’età, ma io ogni tanto,
se ho da sbrogliare qualche questione
seria, provo una strana sensazione:
mi sento salire da un angolino

dell’intimo delle voci che non sono
ben distinte e mi molestano tutto il santo
giorno. E non saprei dirvi quanto
tali voci peseranno sulla decisione

che prima o dopo dovrò prendere.
Tutto ciò capita quando la sicurezza
riguardo ciò che ho da fare

è scarsa: momenti d’incertezza,
di dubbio, di timore di sbagliare
e questa tiritera continua sempre la stessa.

Mi pare a volte – son sincero e schietto -
d’essere o non essere, proprio come Amleto.

Nessun commento: