giovedì 2 aprile 2015

SONI INÜTILI di Silvio Andracco



U me dixia in amigu: Caru miu
Nu’ saciu propriu cum’a fenirà,
Deventu magru, secu, arreperiu
E nu’ on ciü vuluntà de travaglià.
.
Au giurnu tè paresciu assuneghìu,
Ma a nöte pöi me stentu a adurmentà:
M’assonu che a mei bela a m’à tradiu
E me descìu d’a pena che me fa’.
.
Passu de nöte propiu maladete,
Me se desgaglia a vita cum’u sgrotu
E sòfru ciü che s’i me fesse a fete.
.
Aumenu in caiche sonu ‘stu çairotu
A me desse trei nümeri da mete,
Che i giüghesse e vincesse in ternu au lotu.



Silvio Andracco - Dialetto di Seborga


SOGNI INUTILI

Mi diceva un amico: Caro mio
Non so proprio come finirà,
Divento magro, secco, avvizzito
E non ho più voglia di lavorare.

Di giorno ti sembro assonnato,
Ma a di notte stento ad addormentarmi:
Sogno che la mia bella m’ha tradito
E mi sveglio dalla pena che mi fa.

Passo delle notti proprio maledette,
Mi si scioglie la vita come la marna
E soffro di più che se mi facessero a fette.

Almeno in qualche sogno questo impiastro
Mi desse tre numeri da mettere,
Che li giocassi e vincessi un terno al lotto.

Nessun commento: