martedì 30 settembre 2014

TÜ, OMU di Pia Viale



Tü,
omu,
cume in’idea
fissa,
cion ciantau
in tu çervelu,
pensieru
ch’u nu chieta
candu a nöte
nu dormu
e tütu u restu
u se fa
in desparte.
Tü,
omu,
che nu ti me fai passà,
che nu ti me lasci parlà,
che nu ti me vöi piglià.
Tü,
omu,
isura circundà,
se aumancu
ti veiessi
drente au mei cö
e ti ne fessi tesouru
de chelu che gh’on.
Tü,
omu,
tégnitene bon.


Pia Viale - Dialetto di Vallebona


TU, UOMO

Tu,
uomo,
come un’idea
fissa,
chiodo piantato
nel cervello,
pensiero
che non quieta
quando la notte
non dormo
e tutto il resto
si fa
in disparte.
Tu,
uomo,
che non mi fai passare,
che non mi lasci parlare,
che non mi vuoi prendere.
Tu,
uomo,
isola circondata,
se almeno
vedessi
dentro al mio cuore
e ne facessi tesoro
di quello che ho.
Tu,
uomo,
fanne d’acconto.

Nessun commento: