venerdì 31 maggio 2019

IN GIURNU DE MAZZU di Antonello Rivano

 Pegli (Genova)

In giurnu de mazzu t’ho ritruvàu, Pégi.
Ho ritruvàu l'anéllu de dunde 
émmu mulàu l’ürtima simma.

U porticióllu e u mò 
de dunde sémmu partìi.

Ho ripercursu i passi antighi 
che moi émmu ascurdàu.

T’ho vistu insemme a le, 
strenzendu a só man...
spegiàndute inti só öggi... 
vivèndute inti só ricórdi.

T’ho ritruvàu e sun ripartìu 
purtandu cun mi
u regallu ciü bellu 
che ti me puàivi fò.



Antonello Rivano – Dialetto tabarchino di Carloforte


UN GIORNO DI MAGGIO.

Un giorno di Maggio ti ho ritrovata, Pegli.
Ho ritrovato l' anello da  dove 
abbiamo mollato l' ultima cima.

Il porticciolo e il mare 
da dove siamo partiti

Ho ripercorso i passi antichi 
che mai abbiamo scordato.

Ti ho vista assieme a lei, 
stringendo la sia mano...
specchiandoti nei suoi occhi...
vivendoti nei suoi ricordi

Ti ho ritrovato e sono ripartito, 
portando con me
il regalo più bello 
che potevi farmi.

Nessun commento: