domenica 23 dicembre 2018

INVERNU di Aldo Bottini


A neve, che da nui de rairu a vèn,
a m’ha levau dai caveji a zuventü
e a giassa, descunusciüa pe’ u ciü,
u mei cö a l’ha zerau, curmu de rèn.

Turna u l’arriva Deinà de chi giü,
ma l’agnima mea, sbatüa dai ciacrin
cum’a pica a tramuntana sce-i camin,
a l’ha dìitu: “Basta, u nu se fèsta ciü!”.

Aa porta a gh’ho apeesu in bijetin
ch’u dìixe: “Inte sta cà u nu gh’è nisciün”.
Ma pöi, sulu, cun a cuvéa de vié caicün
ch’a m’ascènta, a m’arregordu che u Bambin,

vegnüu int’a miseria de stu mundu
a purtane ina stréna de speransa,
de carità, d’amù e de fiànsa,
mai u me lascerà andà au fundu.



Aldo Bottini – Dialetto di Sanremo


INVERNO

La neve, che da noi viene raramente,
m’ha cancellato dai capelli la gioventù
e il ghiaccio, per lo più sconosciuto,
ha gelato il mio cuore vuoto.

Arriva di nuovo Natale quaggiù,
ma il mio animo, squassato dai dispiaceri,
come i camini scossi dal vento,
ha detto: «Basta, non si festeggia più!».

Ho appeso un biglietto alla porta
che dice: «Qui non c’è nessuno».
Ma poi, solo e oppresso dalla voglia
di vedere gente, realizzo che Gesù Bambino,

venuto nella miseria di questo mondo
per portarci in dono speranza,
carità, amore e fiducia,
non permetterà mai la mia rovina.

Nessun commento: