venerdì 18 novembre 2016

PAÒLE E SCIÀU di Mino Beghello


U gh'è di mumènti cuande a te mìu
e a a sèja esighe a l'arbezà senza su,
e i èrbui i s'alònga sciùìi ascì d'invernu
e mi sciaàtàu a rèstu senza ina paòla.

U gh'è di mumènti cuande ti me mìi
e u cantu de l'àima a brètiu u  tègne a mentu,
e u tòn da vuxe scruscendu sciüsciu stancu
e a m'acòrzu che ti devi piglià in po' de sciàu.

Vureèva cuntà cume u te se strènze u cö
e u rebunbu d'agradu, nuvissia ànscia d'amù
aspertixe d'inganbaàse int'u brin di ögli
e paòle i se struscia e  spantenega dapertütu.

Recàmpame a tastùn da a ciàpua da tera,
anscetàe angusciùse i s'inàndia drènte de mì
e  u reciümà de cursa e i penscèi scabèci
u m'areguarda noma  nuigà paòle e sciàu.



Mino Beghello – Dialetto di Taggia


PAROLE E RESPIRI

Ci sono momenti quando ti guardo
e la sera albeggia senza sole,
e gli alberi porgono fiori in inverno,
e io confuso rimango senza parole.

Ci sono momenti quando mi guardi
e la mia anima ti riconosce,
e come voce sapendo che mai ti stancherò
e sento che rimani senza respiro.

Vorrei raccontarti di purezza di cuore
e della  potenza del tuo amore
ma se solo incrocio i tuoi occhi
le parole dentro mi si spezzano.

Sollevami da questa terra insignificante,
emozioni sconosciute emergono in me
e migrazioni lontane e pensieri inermi
mi appartengono solo parole e respiri.

Nessun commento: