martedì 31 maggio 2016

SAN GIUJAN di Daniele Caviglia

Sta mattin ò çercòu un mæ amigo 
Teu amante
 
O primmo.
 
A-o sò fattoriso
 
Me son incallòu a fâme dî
 
De l’amô ch’o ve incanta
 
De neutte respiæ insemme
 
Di giorni de sô.
E di doî.
Allughæ inte l’abimmo.
O l’à vosciùo in cangio ‘na stissa saâ 
 
O mâ...!
 
Ëo pronto
 
Ò çernùo l’ùrtima, quella d’ancheu.
E o re 
O m’à contòu e mävegge
 
Che a seu foæ a l’à inventòu.
A-a fin 
Preçiosa o m’à dæto ‘na prïa
 
Un risseu
 
Con sette baxi de ingheuggîlo o m’à dïto
 
T’æ da levâli cianin
 
Son i sò
 
Son i mæ
 
Fanni tì.
 
No semmo giösi.
 
O gh’à da contâte de cöse
 
Dötræ
 
Ch’o gh’à dæto pe tì
 
sò fræ o çê.
 
Inta parte d’ancheu ch’a n’arresta da vive
 
Vorrieva ti foisci feliçe
 
Pe poei stâte insemme.
Dappeu.


Daniele Caviglia – Dialetto di Genova

SAN GIULIANO

Questa mattina ho cercato un mio amico
Tuo amante
il primo.
Al suo sorriso
ho osato farmi dire
dell’amore che vi incanta
delle notti respirate insieme
dei giorni di sole.

Dei dolori.

Riposti nell’abisso.

Ha voluto in cambio una goccia salata
lui
il mare!
Ero pronto
ho scelto l’ultima, quella di oggi.

E il re
mi ha raccontato delle meraviglie
che la sua fata ha inventato.

Alla fine
mi ha dato una pietra preziosa
un ciottolo
mi ha detto di avvolgerlo con sette baci
Devi toglierli piano
sono i suoi
sono i miei
fai tu.
Non siamo gelosi.

Egli
deve raccontarti delle cose
due o tre
che gli ha dato per te
suo fratello cielo.

Io
nella parte di oggi che ci resta da vivere
vorrei tu fossi felice
per potere stare insieme.

Dopo.

1 commento:

DOLCEDO SOCIAL CLUB ha detto...

grazie Daniele delle emozioni incantate checi dai tommaso