domenica 8 maggio 2016

MAIRE di Aldo Bottini

Auguri a tutte le mamme!

          O maire, che sempre bèn ti m’hai vusciüu
        fina au de là di cunfin da raixun,
        bèlu veju avù, a toa prutessiun
        a a sercu cume cand’a sun nasciüu.

        Cun u to curagiu e a to’ cugnissiun,
        int’u bèlu nostru tèmpu urmai passau,
        a fà miràculi pe’ man ti m’hai menau:
        grassie delongu da to’ benedissiun!

        U nostru camin, avù desseparàu,
        u bèn ch’a t’ho vusciüu u nu po’ scassà
        e ch’avù, ch’ha nu se puremu parlà,
        ancù a te vöju cum’a ho sempre fau.

        Ma l’istessu a nu te posciu fà mancà
        fina ancöi i mei baixi e i mei abrasci
        e a te pregu avù che töi ti fasci
        cheli che prima a nu t’ho savüu dà.


       Aldo Bottini - Dialetto di Sanremo


        MADRE

        O madre, che sempre mi hai amato
        perfino oltre i limiti della ragione,
        benché vecchio, ora la tua protezione
        la chiedo ancora come quando sono nato.

        Col tuo coraggio e la tua esperienza,
        nel nostro bel tempo ormai passato,
        a far miracoli mi hai condotto per mano:
        grazie sempre della tua benedizione!

        Il nostro cammino, ora diviso,
        il bene che ti ho voluto non può cancellare
        e che ora, che non ci possiamo parlare
        ti voglio ancora, come ho sempre fatto.

        Ma ugualmente non ti posso far mancare
        anche oggi i miei baci e i miei abbracci
        e ti prego di accettare ora e fare tuoi
        quelli che prima non ti ho saputo dare.

Nessun commento: