martedì 17 maggio 2016

SONI INÜTILI di Silvio Andracco


U me dixia in amigu: Caru miu
Nu’ saciu propriu cum’u a fenirà,
Deventu magru, secu, arreperiu
E nu’ on ciü vuluntà de travaglià.

Au giurnu tè paresciu assuneghiu,
Ma a nöte pöi me stentu a adurmentà:
M’assonu che a mei bela u m’à tradiu
E me descìu d’a pena che me fa’.

Passu de nöte propiu maladete,
Me se desgaglia a vita cum’u sgrotu
E sòfru ciü che s’i me fesse a fete.

Aumenu in caiche sonu ‘stu çairotu
A me desse trei nümeri da mete,
Che i giüghesse e vincesse in ternu au lotu.



Silvio Andracco – Dialetto di Seborga


SOGNI INUTILI

Mi diceva un amico: Caro mio
Non so proprio come andrà a finire,
Divento magro, rinsecchito, avvizzito
E non ho più voglia di lavorare.

Al giorno ti sembro insonnolito,
Ma la notte poi stento ad addormentarmi:
Sogno che la mia bella m'ha tradito
E mi sveglio dalla pena che provo.

Passo delle notti proprio maledette,
Si scioglie la mia vita come una pietra friabile
E soffro più che se mi tagliassero a fette.

Almeno in qualche sogno questa figura che mi tormenta
Mi desse tre numeri da puntare,
Da giocarli e vincere un terno al lotto.

Nessun commento: