martedì 24 febbraio 2015

RINCIANTU di Giuseppina Panizzi


I brila e ciape
cunsumae
dae lüxe giale
ilüminae.
Rispéia i passi
du tempu andau
scursu dai sogni
e mai ciü turnau.
Brügaje de regordi
che i picéti
i l’han divuàu
lasciandu in vöu
forsci sercau.

Ma là, in fundu
aciatà int’in cantu
u se descia u tremù
de chelu baixu,
e suta ai mei caveji
giànchi
a sentu ancù e so mae
insc’i mei fianchi.
Quanti rincianti!

Quanti!

L’ürtimu lampiun
u smorza a lüxe,
i turna chele ciàpe scüe
sensa ciü vuxe,
e mi, du me camin
a m’avixinu
a-a fuxe.


Giuseppina Panizzi – Dialetto di Taggia


RIMPIANTO

Brillano le lastre di pietra
consumate
dalle luci gialle
illuminate.
Rispecchiano i passi
del tempo andato
rincorso dai sogni
e mai più tornato.
Briciole di ricordi
che i …… hanno
divorato
lasciando un vuoto
forse cercato.

Ma là, in fondo
nascosto in un angolo
si sveglia il tremore
di quel bacio,
e sotto ai miei capelli
bianchi
sento ancora le sue mani
sui miei fianchi.
Quanti rimpianti!

Quanti!

L’ultimo lampione
spegne la luce,
tornano quelle lastre di pietra scure
senza più voce,
ed io, del mio cammino
mi avvicino
alla foce.

Nessun commento: