martedì 18 marzo 2014

U MA E L’ARENELA di Giorgio Pistone



“Ma couse ti berbeni, rateluusa,
(u diixe u ma, parlandu a l’arenela)
ti vureresci dì che ti sei bela,
ma mì a sun belu e tu ti sei giruusa!”

“Taixi, ti sei ciü grande de Sanremu
ma in beturdu cuscì a nu l’ho mai vistu!
Chelu ch’u te patisce u l’è ben tristu,
s’u te dà a mentu u ven sübitu scemu!”

“Mi sun belu e bon, ma se i m’atissa
a derocu e muntagne e a te subacu.”
“E bravu, ti sei propriu in gran macacu
E de servelu nu ti n’hai ina stissa!

Petiti e pensciunai, fina furesti,
i ven da mi, pe demurasse au su.
Ti vuresci anegari? Ohi mi Segnù,
ti me pai propriu u re di maragresti.”


Giorgio Pistone – dialetto di Sanremo
I Classificato al Premio Alassio – Edizione 2002


IL MARE E LA SPIAGGIA

“Ma cosa ti brontoli, litigiosa,
(dice il mare, parlando alla spiaggia)
Vorresti dire che sei bella,
ma bello sono io e tu sei gelosa!”

“Taci, tu sei più grande di Sanremo
 ma uno stupido così non l’ho mai visto!
Quello che ti deve sopportare è ben tristo,
se ti dà ascolto diventa subito scemo!”

Io sono bravo e buono, ma se mi stuzzicano
demolisco le montagne e ti sommergo”.
“E bravo, sei proprio un gran macao
e di cervello non ne hai una briciola!

Bambini e pensionati, anche forestieri,
vengono da me, per riposarsi al sole.
Vorresti annegarli? Ohi me, Signore,
mi sembri proprio il re dei maleducati”.

Nessun commento: