martedì 4 febbraio 2014

T’ON VISTA CIAGNE di Roberto Rovelli


T’on vista ciagne.
On vistu e làgrime sbrilà int’i tòu ögli,
cume pèrle d’aigaglia pousàe sciü ina föglia
acaressà dai rai d’u su.
On sentiu u tòu durù.
On sentiu u patiméntu ch’u te strégne u cö,
fin a levàte ascaixi u sciau.
Se numà purésse scangià u passau…
Oh, se numà purésse…
Ma u remòrsciu d’ancöi, pe’ i pecài d’aiéiri,
u nu’ garantisce u destin d’u dumàn.
E cuscì, manimàn,
a tòu sciumbria a se desgàglia,
fra i frixéti de ssciüma recamài da l’unda,
lasciàndume da pe’ mi sciü l’arena bagnà.
Dime, alantù, loche pösciu fa
pe’ avé magara a spéransa
d’in giurnu meritàme u tòu pèrdùn.
Ancöi e tòu lagrime i sun a mei preixùn,
ma nu pösciu ciǜ vive savéndu
ch’i sun inscì e tòu cumpagne.
T’on vista ciagne…

Roberto Rovelli – dialetto de La Mortola


TI HO VISTA PIANGERE

Ti ho vista piangere…
Ho visto le lacrime brillare nei tuoi occhi,
come perle di rugiada posate su di una foglia
accarezzata dai raggi del sole.
Ho sentito il tuo dolore.
Ho sentito il patimento che ti stringe il cuore,
fino a levarti quasi il respiro.
Se solo potessi cambiare il passato…
Oh, se solo potessi…
Ma il rimorso di oggi, per i peccati di ieri,
non garantisce il destino del domani.
E così, a poco a poco,
la tua ombra si scioglie,
fra i merletti di schiuma ricamati dall’onda,
lasciandomi da solo sulla rena bagnata.
Dimmi, allora, che cosa posso fare
per avere magari la speranza
di meritarmi un giorno il tuo perdono.
Oggi le tue lacrime sono la mia prigione,
ms non posso più vivere sapendo
che sono anche le tue compagne.
Ti ho vista piangere…


1 commento:

Tiziana Gaggino ha detto...

Struggente...