giovedì 16 gennaio 2014

MA SUN ANCUN CHI… di Mario Traversi


Cuæ de ciantâla lì.
De scentà a sappa
e andâmene de chi,
da questa tæra
ch’a me rumpe a schenn-a
e a me sûsse sciûmmi de sùu.

Quantu gh’o pensòu…
Ma sun ancun chi,
innamuòu cumme ‘n nesciu
derê a ‘na foa,
cegòu in scë sta tæra
cumme a bunn-a donna
ch’a l’aspéte ch’u sciorte u figgieu…

E quande spuntan
i frûti da mæ sùu,
me ascordu de tûttu
e cumme ‘na muæ
me lasciu a-e spalle fatiga e dùu.

Mario Traversi – dialetto di Varazze

MA SONO ANCORA QUI…

Voglia di piantarla lì.
Di far sparire la zappa
e andarmene di qui,
da questa terra
che mi rompe la schiena
e mi succhia fiumi di sudore.

Quanto l’ho pensato…
Ma sono ancora qui,
innamorato come uno scemo
dietro a favola,
piegato su questa terra
come la buona donna
che aspetta che nasca il bambino…

E quando spuntano
i frutti del mio sudore,
mi dimentico di tutto
e come una madre
mi lascio alle spalle fatica e sudore.

1 commento:

Andreina Veneziano ha detto...

E già, la vita del contadino....... "a tera l'è basa"!!!