lunedì 3 aprile 2017

SETT’ÖE di Sandro Patrone


Mi gh’ho sbraggiàu, e foscia ho fæto mâ.

A sett’öe de mattin,
quande l’oegê
o pâ ‘na calamitta,
o faxéiva fadiga
a ritornâ in ta vitta.
Andemmo, l’è sett’öe!
Sciù, dài, chinn-a d’in letto!
Ammiâ e no vedde,
sentî sensa capî.
Dexe minuti doppo
o s’é torna addormìo,
o l’è tornòu
a corrî sùvia o pròu
di belli seunni da so verde etæ.

L’è chi che gh’ho sbraggiòu.
E foscia ho fæto mâ.



Sandro Patrone – Dialetto di Genova


ORE SETTE

L’ho sgridato, e forse ho fatto male.

Alle sette del mattino,
quando il guanciale
sembra una calamita,
lui faceva fatica
a riaffacciarsi alla vita.
Via! Sono le sette!
Su, lévati, scendi dal letto!
Guardare e non vedere,
sentire senza capire.
Dieci minuti dopo,
nuovamente assopito,
è ritornato
a correre sopra il prato
dei bei sogni della sua verde età.

E qui l’ho sgridato.
E forse fu un errore.

Nessun commento: