domenica 9 aprile 2017

I TREI PONTI di Dino Ardoino

Sanremo - Spiaggia dei Tre Ponti

A ho sempre avüu ina spécie d’alergìa
pe’ andà a bagnàme dund’u gh’è l’arena
percòuse a me dà i brividi int’a schena,
a me fa assegreì e a me gatìa

dèndume in sènsu de fastìdiu e pena.
Cuscì da sulu opüre in cumpagnia
a preferivu mete i péi sce a prìa
da spiageta che sti agni a l’éira cena

de scaje réese lisce e arrundaiàe
da l’undùusu biandésu da marina
lagiü ai Trei Ponti. A stavu de giurnàe

intreghe in riva a l’àiga cristalina
- san aresciòuru au càudu de l’estàe -
scibèn ch’u nu manchesse càiche spina

de zin che a cheli tèmpi i gh’abundava:
ma cun in’agugia prestu a se levava.



Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


I TRE PONTI

Ho sempre avuto una specie d’allergia
per andare a bagnarmi dove c’è la sabbia
poiché ove mi tocca mi irrita,
mi dà i brividi e mi solletica

procurandomi un senso di fastidio e pena.
Così da solo oppure in compagnia
preferivo mettere i piedi sulla pietra
della spiaggetta che in passato era piena

di ciottoli resi lisci e arrotondati
dall’ondoso riflusso della marina
laggiù ai Tre Ponti. Stavo delle giornate

intere in riva all’acqua cristallina
- sano ristoro al caldo dell’estate -
sebbene che non mancasse qualche spina

di riccio che a quei tempi v’abbondavano:
ma con un ago presto si levava.

Nessun commento: