martedì 15 aprile 2014

MORGAN di Roberto Rovelli


Aiéiri, au son d’a  mei vuxe,
cianìn, ti ai bugiàu a testa e,
acucià, rantegàndu a fatiga,
ti m’ai miràu, cu’i ögli stanchi,
cume pe’ dìme int’in sciau:
– Se ti me vöi bèn, lasciame andà… –
Alura, ciagnendu amagunàu,
on capiu ch’a tòu ura a l’è arrivà!

Ancöi, mi te stagu çercàndu,
ma nu’ te arresciu a truvà;
necu, te ciamu sutuvuxe,
ma ti nu’ vegni scurratàndu.
Me pa’ d’avéte sentiu baunà…
ma l’è numà u mei poveru cö
ch’u nu’ pö agaràsse a l’idea
che, uramai, ti te ne sei andà.

Dumàn, u silençiu d’a tòu cùcia,
vöia, parésciüa int’in cantu,
int’a sciumbria, u serà rutu
numà dau lampu d’u mei ciàntu… 

Roberto Rovelli - dialetto de La Mortola

MORGAN


Ieri, al suono della mia voce,
lentamente, hai mosso la testa e,
accucciata, rantolando a fatica,
mi hai guardato, con gli occhi stanchi,
come per dirmi in un sospiro:
– Se mi vuoi bene, lasciami andare…–
Allora, piangendo accorato,
ho capito che la tua ora è arrivata!

Oggi, ti sto cercando,
ma non riesco a trovarti;
triste, ti chiamo sottovoce,
ma non vieni girellando.
Mi sembra di averti sentito abbaiare…
ma è solo il mio povero cuore
che non può rassegnarsi all’idea
che, oramai, te ne sei andata.

Domani, il silenzio della tua cuccia,
vuota, apparsa in un angolo,
nell’ombra, sarà rotto

solo dal lampo del mio pianto…

Nessun commento: