domenica 25 giugno 2017

TÜ DAME DU “VUI” di Dino Ardoino


Amigu, l’amicissia a l’è finìa
dopu che ti m’hai fau sènsa mutivu
in despeitùusu inütile e cativu
marlavù: ina vera purcarìa.

Mi a t’ho agiütàu (parlèndune da vivu)
cande to frai, ch’u l’éira ina marrìa
persuna, u barzegava in cumpagnìa
de cheli ch’i t’han dàitu pöi l’asbrivu

pe’ mandate in ruvina. E tü, bergian,
avura ti me fai sta brüta parte
cume ringrassiamèntu! Sta luntan

da mi. A dirò fina ch’i te scarte
ai mei de cà, che forsci ancù i nu san
cantu i ghe gagne a métite in desparte.

A nu se parleremu ciü nui dui,
ma a tüte mode tü dame du “vui”.



Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


TU DAMMI DEL “VOI”

Amico, l’amicizia è finita
dopo che tu m’hai fatto senza motivo
un dispettoso inutile e cattivo
malestro: una vera porcheria.

Io ti ho aiutato (parlandone da vivo)
quando tuo fratello, che era una perfida
persona, bazzicava in compagnia
di quelli che ti hanno dato poi la spinta

per mandarti in rovina. E tu, sciocco,
ora mi fai codesta brutta parte
come ringraziamento! Sta lontano

da me. E dirò pure che ti scàrtino
ai miei di casa, che forse ancora non sanno
quanto ci guadagnino a metterti in disparte.

Non ci parleremo più noi due,
ma in ogni caso tu dammi del “voi”.

Nessun commento: