giovedì 15 giugno 2017

L’ANONIMU (ciü tanardu de cuscì!) di Franco D’Imporzano


«Puré cuncurre a in premiu leterariu
puscibile nun l’è cun sti verséti
d’ünze sìlabe e in rima. P’uu rimariu
nu gh’è ciü simpatia. Tüti i pueti

d’ancöi i mustra in enorme campiunariu
de versci sensa son, avù lunghéti,
avù cürti, d’in stile assai urdinariu…
Mi, dignitùusu, in fundu ai méi suneti

méte a mé vera firma a nu m’asbasciu,
cuscì de vote a me ciamu Cuxìn
du Fosculu, autre Frai du Tasciu.

Séira matin a n’ho sfurnau ina barca
pé pöi mandàri a in cuncursu a Türin
e a l’ho firmai U névu du Petrarca!»



Franco D’Imporzano – Dialetto di Sanremo


L’ANONIMO (più stupido di così!)

«Poter concorrere ad un premio letterario
non mi è possibile con dei versetti
endecasillabi in rima. Per il rimario
non c’è più simpatia. Tutti i poeti

di oggi sciorinano un enorme campionario
di versi senza suono, ora lughi,
ora corti, di uno stile assai ordinario…
Io, dignitoso, in fondo ai miei sonetti

a mettere la mia firma non mi abbasso,
così a volte mi chiamo Cugino
del Foscolo, altre volte Fratello del Tasso.

Ieri mattina ne ho sfornato in gran quantità
per poi mandarli ad un concorso a Torino
e li ho firmati Il nipote del Petrarca!»

Nessun commento: