lunedì 27 marzo 2017

ME LASCIO BÄSIGÂ DI Fiorenzo Toso


Me lascio bäsigâ
da-a saxon neuva
che cian cianin a vëgne
à mette insemme
regòrdi e dexidëi.

Sciou de tramontaña:
a lascia nette
e mæ giornæ che scuggian
da-o vëi fin a-o doman

e no fan sciato.

Me core in çimma
comme unn'ægua cada
de sô, sensa promisse
e marsimenti

e me n'imbevio.

Sciòrbo un pittin de paxe
pe mi ascì.



Fiorenzo Toso – Dialetto di Arenzano
13.III.17


MI LASCIO CULLARE

Mi lascio cullare
dalla nuova stagione
che viene lentamente
a raccogliere // ricordi e desideri.

Alito di tramontana:
ripulisce
i miei giorni che scivolano
dall'ieri al domani

e non fanno rumore.

Mi scorre addosso
come un'acqua calda
di sole, senza promesse
e struggimenti

e me ne imbevo.

Assorbo un po' di pace

anche per me.

Nessun commento: