lunedì 19 agosto 2019

A STRADDA DE L' AMÔ di Renzo Ferrero

Cinque terre - La via dell'amore

No.  No  l' ho  mai  fæta 
“ A   stradda  de  l' Amô”!

Eppûre  son  chi  a  Zena
e  in  te  n' ôa  o  poco  ciû
porriæ  fâla    ascì.

Ma  con  chi ?
“ A  stradda  de  l' Amô “  
beseugna  fâla  in  duì 
e    son  solo ...

In  giorno  però  veuggio  provâ
e  se  'na  scignoa
(comme    da  tersa  etæ)
a  vedesse   n' ommo  ansian 
andâ   sciû  e 
con  'na  reuza  in  man,
ch' a  me  domande  l' ôa.

Primma  ghe  regaliö  a  reuza
e  poi  feliçe  ghe  rispondiö :
“ No  l' è  mai  troppo  tardi...”

E  faiëmo  insemme  “ A  stradda  de  l' Amô”... 



Renzo Ferrero – Dialetto di Genova


LA  VIA  DELL' AMORE

No !  Non  l' ho  mai  fatta
“La  via  dell' amore!

Eppure  abito  a  Genova 
e  in  un' ora  o  poco  più 
potrei  farla  anch' io. 

Ma  con  chi? 
“La  via  dell' amore ”  
bisogna  farla  in  due 
ed  io son  solo.

Un  giorno  però  voglio provare 
e  se  una  signora 
come  me  della  terza  età) 
vedesse  un  uomo  anziano  
andare  su  e  giù
con  una  rosa  in  mano, 
mi  domandi  l' ora.

Prima  le  regalerò  la  rosa
e  poi  felice  le  risponderò:
“Non  è  mai  troppo  tardi” 

E  faremo  assieme  la  “La  via  dell' amore”.

Nessun commento: