martedì 1 gennaio 2019

PARADIISU di Aldo Bottini


Pe’ scurdame de esse de stu mundu
nu m’è de tardi d’andame a aresciurà
int’ina veja stansia e a me sprufundu
sce chel’ümera bassaca da mamà,

cun in libru de puesie assaixunae.
A tegnu mèntu cun u nausu giràu in sciü
i angeréti e e sciure disegnàe
sce-u plafon da mae ch’avù u nu ghe n’è ciü,

a me pèrdu int’i stüchi, int’i curùi,
e a m’assonu cun i öji spalancài:
i regordi i m’acurchìa e i söi spunciùi
i me stirassa pe’ esci za scurdài.

Int’u fintu paradiisu ch’a m’ho fau
a sèntu fina a durse nina-nana
che cun u carù di baixi a m’ha alevàu
e a vegu u faturiisu d’ina mama.



Aldo Bottini – Dialetto di Sanremo


PARADISO

Per obliare l’appartenenza a questo mondo
non vedo l’ora d’andarmi a riposare
in una vecchia stanza e mi sprofondo
nel morbido pagliericcio di mammà,

con un libro di poesie stagionate.
Osservo con il naso rivolto all’insù
i putti e le decorazioni floreali fatte
sul soffitto da mani che non esistono più,

mi perdo negli stucchi, nei colori,
e sogno con gli occhi spalancati:
i ricordi mi avvinghiano e i loro stimoli
mi conducono per sentieri già scordati.

Nel finto paradiso che mi son fatto
sento perfino la dolce ninna-nanna
che col calore dei baci m’ha allevato
e scorgo il sorriso di una mamma.

Nessun commento: