mercoledì 2 gennaio 2019

MI E O MÂ, DE INVERNO di Danila Olivieri


Camminn-o in sciâ mænna,
descäsa, in scê çenie de ænin
e lisci risseu mangiæ da-a sâ.
De inverno, a-o tramonto, mi e o mâ
tutti duî soli, tutti duî furibondi.

Mi arraggiâ con mi,
m'alleggeiscio camminando
a faccia frustâ da-o sciöco.
Furibondo de scciumme e de sâ
o mâ o s'alleggeisce
sbattendo in scî scheuggi
e menissando l'ænna
finn-a a faghe mâ.

Mi luxente de mæ contraietæ
o mâ co-a sciammadda do çê.
Tutti duî schillenti e prexonê
da tagnâ do feugo
da nostra solitùdine.

De inverno, mi e o mâ.



Danila Olivieri – Dialetto genovese del Tigullio


IO E IL MARE, D’INVERNO

Cammino sulla spiaggia,
scalza, su cenere di sabbia
e lisci sassi corrosi dal sale.
D'inverno, al tramonto, io e il mare
entrambi soli, entrambi furibondi.

Io furiosa con me stessa
m'alleggerisco camminando
il volto frustato dallo scirocco
Furibondo di sale e di schiume
il mare s'alleggerisce
sbattendo sugli scogli
e frantumando la sabbia
fino a farle male.

Io lucente delle mie avversità
il mare con la fiammata del cielo.
Entrambi fulgenti e prigionieri
della ragnatela del fuoco
della nostra solitudine.

D'inverno io e il mare.

Nessun commento: