mercoledì 31 ottobre 2018

A MAGÏA di Danila Olivieri

                                    
 - Te conoscio mascherinn-a -
a dïva a nonna con äia biricchinn-a,
rïendo a-e mæ birbantaie de piccinn-a
e à quelle böxïe sensa malissia
che sempre me fàvan vegnî rossa.

 - T’è comme ‘na farfalla
che inte l’äia a sghêua sensa pòsa -
a repiggiàva con appenn-a ‘n stissin
de venin à quella vivacitæ
che a no me fàva stâ ‘n momento
sensa ëse in movimento.

E à mi, contenta do sò rïe
e da nòstra complicitæ,
o sghêuàva a fantaxïa e d’amblè
inte l’äia de serenitæ
do giardin me parpezzava lengê,
finn-a a che - rapïa da-a lûxe -
bottezzàva into bleuçê                                 
e me asbriàva à de là de nüvie,
squæxi à toccâ o sô.

Foscia a l’è nasciùa coscì a magïa
che - con forsa - ancòn a m’attira
a-o çê, à l’infinïo.



Danila Olivieri – Dialetto genovese del Tigullio


LA MAGIA

 - Ti conosco mascherina -
diceva la nonna con aria birichina,
ridendo alle mie bricconate di bambina
e a quelle bugie senza malizia
che sempre mi facevano arrossire.

 - Sei come una farfalla
che nell’aria vola senza posa -
riprendeva con appena un poco
di invidia a quella vivacità
che non mi faceva stare un momento
senza essere in movimento.

E a me, contenta delle sue risa,
e della nostra complicità,
volava la fantasia e all’istante,
nell’aria di serenità
del giardino mi libravo leggera,
fino a che – rapita dalla luce –
balzavo nell’azzurro
e mi gettavo oltre le nuvole,
quasi a toccare il sole.

Forse è nata così la magia
che – con forza – ancora m’attira
al cielo, all’infinito.

Nessun commento: