martedì 7 agosto 2018

A MEDAGLIETA di Graziella Guglielmi



L’hon vista au colu de mia màire
pe ina vouta a l'anu che messa a se l’ha.
L'ava già vista, scì,
a l’éira chela che mia nona
a l'ava int’ina vecia futugrafia
de sent'agni fa.
A l'è ina medagliéta bèla e pecinéta
nu credu ch’a sece d'ouru,
gh’è scritu "Dio ti salva"
certu u nu l'ha salvà
perchè zuvena a se n’è andà.
Però mia màire a gh’è ancù
e gh’hon ditu: “In giurnu a sarà a mia”
e se i ladri i nu passeran d'in ca
a mia figlia a finirà.
Cume a l'è inütile sta còusa
cantu a custerà
pero int’i seculi a l’è ancù lì
anche se a persuna che a gh’eira sta aregalà
l’e tantu che a se ne andà

e a mi a m’è sempre mancà.



Guglielmi Graziella - Dialetto di Vallebona
Da U Giacuré 2018

LA MEDAGLIETTA

L’ho vista indossata da mia madre
per una volta all’anno che se l’è messa.
L’avevo già vista, sì,
era quella di mia nonna
l’aveva (addosso) in una vecchia fotografia di cent’anni fa.
E’ una medaglietta bella e piccolina
non credo sia d’oro,
c’è scritto “Dio ti salva”
certo non l’ha salvata
perché giovane se ne è andata.
Però mia madre c’è ancora
e le ho detto: “un giorno sarà mia”
e se i ladri non passeranno da casa
a mia figlia finirà.
Come è inutile questa cosa
quanto costerà
però nei secoli è ancora lì
anche se la persona cui fu regalata
è tanto che se ne è andata
e a me è sempre mancata.



Nessun commento: