domenica 17 settembre 2017

SASSIU D’AGNI di Dino Ardoino


Sassiu d’agni – a sun surve a l’ötanténa -
a me gardu da in sgarbu d’aciatun
cume spia de mi stessu: de fassun
ch’u me pà de vié ina messa in scena

dund’a fassu a cumparsa. E l’impresciun
ch’a prövu a l’è che sta longa cadena
de giurni – càiche sciala, càiche pena -
a staghe pe’ desfasse. Cuscì a sun

sèmpre in sce u bötu, pruntu per partì,
però lasciandu chì ste me’ scritüre
dund’a gh’ho messu ina parte de mi.

A u so, forsci de chele i seran scüre,
descòmude da leze e da capì,
ma in cunscïènsa mi a stimu che brutüre

fàite cun cativéria a nu ne lasciu
perché de marrìe còuse a nu me pàsciu.



Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


SAZIO DI ANNI

Sazio di anni – sono sopra l’ottantina -
mi guardo da un buco di nascosto
come spia di me stesso: di modo
che mi sembra di vedere una messa in scena

dove faccio la comparsa. E l’impressione
che provo è che questa lunga catena
di giorni – qualche gioia, qualche pena -
stia per disfarsi. Così sono

sempre allerta, pronto per partire,
però lasciando qui questi miei scritti
dove ho messo una parte di me.

Lo so, forse alcuni saranno oscuri,
scomodi da leggere e da capire,
ma in coscienza io credo che brutture

fatte con cattiveria non ne lascio
perché di cose malvagie non mi diletto.

Nessun commento: