martedì 3 luglio 2018

A “CÀ GRANDE” di Angelo E. Sacco



A Colabèla a nasce
tra San Péiru e i Valùi
muntnadu sciü e fasce,
cume a viému nui.

E, andèndu in sciü, fin cande,
insc’ina terca de pria
u ghe primeza a “Cà Grande”
urigine da mé famija.

De curù, a l’è rösa antigu,
a l’è veja cume u tempu
ma, sulu a gardara, amigu,
a me sèntu u cö cuntèntu.

Sta Cà, a l’ha dàu l’andiu
a-a me … generassiun
che da chi, a l’ha piàu l’aviu
cun gran sudisfassiun.

A nu vöju pensà a cande
u m’aciàpa sta… cuvéa,
ma viendu a me “Cà Grande”
a pènsu sulu: - “A l’è a Cà mea!”.


Angelo E. Sacco – Dialetto di Sanremo

La Collabella nasce
tra San Pietro e i Valloni,
salendo su le fasce,
come la vediamo noi.

E, andando su, fino a quando,
su un filone di roccia
vi primeggia “la Casa Grande”
origine della mia famiglia.

De curù, è rosa antico,
è vecchia come il tempo
ma, solo a gruadarla, amico,
mi sento il cuore contento.

Questa Casa, ha dato il via
alla mia … generazione
che da qui a preso l’avvio
con grande soddisfazione.
Non voglio pensare a quando
mi prende questa … voglia,
ma vedendo la mia “Casa Grande”
penso solo: -“E’ Casa mia!”.



Nessun commento: