venerdì 28 settembre 2018

L’ORASSION DO VEGIU PRÆVE di Sandro Patrone


Stæme vixin, Segnô
in sciä croxe, pe poéi
sentî sto fî de voxe
che m’éi lasciòu a-a fin do mæ rosaio.

Doppo ch’émmo passòu
quæxi tutta a mæ etæ
a çercâ de fâ insemme tante cöse,
se l’è l’öa che me pöse
fæ che impàre da Voî
comme se deve moî.

E aggéi tanta bontæ
de tegnîme ‘na Man sùvia a mæ testa
scin che me resta questo fî de voxe.



Sandro Patrone – Dialetto di Genova


LA PREGHIERA DEL VECCHIO PRETE

Rimanetemi vicino, o Signore
in croce, per poter
avvertire questo filo di voce
che ancora mi è concesso alla fine del mio rosario.

Dopo che abbiamo trascorso
quasi tutta la mia vita
nell’impegno di fare insieme tante cose,
se è giunta l’ora ch’io mi riposi,
fate che apprenda da voi
come s’ha da morire.

E siate tanto buono
da tenermi la Mano sopra il capo,
fino a che mi scorra questo filo di voce.

Nessun commento: