lunedì 17 settembre 2018

A L’È LÉ di Andrea Gullo


Zù da-i monti de l’Emilia
a Zena e l’éa arrivâ,
lasciando i so vëgi lasciù
pe poi de chì puéli aggiüttâ.
A so man nervosa e piccinn-a
profümmâ l’éa solo
de savon e poligrinn-a.

Ninte grilli pe-a testa,
ma a l’éa zuéna,
ghe piaxeva andâ a ballâ,
e lì mi ghe l’ho attrovâ.
Gh’ho dæto o brasso, e con lê
pe-o sentê da vitta se semmo arrübattæ.

L’è arrivòu e figge, poi i néi;
ma quella man piccinn-a
a sa sempre de savon e poligrinn-a.
lê, però, a l’è sempre lé;
e se ancon no l’éi capìo,
a l’è Rina, mæ moggê.



Andrea Gullo – Dialetto di Genova


È LEI

Giù dai monti dell’Emilia
a Genova era arrivata,
lasciando i suoi vecchi lassù,
per poi di qui poterli aiutare.
La sua mano nervosa e piccina
era solo profumata
di sapone e varechina.

Niente grilli per la testa,
ma era giovane,
le piaceva andare al ballo,
e lì un giorno la trovai.
Le diedi il braccio, e insieme andammo
per il sentiero della vita.

Arrivarono le figlie e poi i nipoti;
ma quella mano piccina
sa sempre di sapone e varechina.
Lei però è sempre lei;
e se ancora non lo capite,
è mia moglie , la mia Rina

Nessun commento: