giovedì 10 maggio 2018

O CAN di Luigi Cornetto


Tra 'na nûvea
d'aegua
ho visto ancheu
un can.

O camminava
rebellando 'na sampa
paeiva – sotto a quello delûvio –
che o no savesse
donde andâ.

Sensa pensâghe
ho scigoòu
o s'é fermòu
poi
o l'é vegnûo verso de mi
scrollando a côa
co-a testa bassa
in to sò cheu foscia
o sperava d'avei trovòu
'n amigo
e mi
me son vergognòu
no poeivo dâghe ninte
gh'ho faeto 'na caressa
e me ne son andaeto.

Da o canto
me son gïòu
lê – fermo –
o m'ammiava ancon
scrollando a côa.



Luigi Cornetto – Dialetto di Genova


IL CANE

Tra una nuvola
d’acqua
ho visto oggi
un cane.

Camminava
strascicando una zampa
sembrava – sotto a quel diluvio –
che non sapesse
dove andare.

Senza pensarci
ho fischiato
lui
si è fermati
poi
è venuto verso di me
scrollando la coda
con la testa bassa
nel suo cuore forse
sperava d’aver trovato
un amico
ed io
mi sono vergognato
non potevo dargli nulla
gli ho fatto una carezza
e me ne sono andato.
Dall’angolo
mi sono girato
lui – fermo –
mi guardava ancora
scrollando la coda.

Nessun commento: