lunedì 25 dicembre 2017

NATALE SÈNSA ADELE di Di Dino Ardoino


A Strada Növa aa nöte de Natale
a pà in nastru d’argèntu inlüminau
da in su ch’u deve éssise scrudàu
de acuregasse. O forsci u l’è in segnale

pe’ mustrà che paìise afurtünau
l’è u nostru e che u nu ghe n’è autru egale
in nisciün lögu pròpiu pe’ u speciale
so clima sèmpre secu e temperàu.

U l’è per chelu che inte l’invernà
e d’estae tanti i vèn chì  aresciurasse
e i ciüfurbi i ghe rèsta e i mete cà.

E avù a spiegu a raixun perché mi a fasse
sta ciaciarata in pru da me’ Sità.
L’omu u ha besögnu ascì de cunfiàsse:

l’è u Natale de Adele e de Gesü
e mi a sun chì, ma Adele a nu gh’è ciü.



Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


NATALE SENZA ADELE

La Strada Nuova la notte di Natale
sembra un nastro d’argento illuminato
da un sole che deve essersi dimenticato
di coricarsi. O forse è un segnale

per mostrare che un paese fortunato
è il nostro e che non ce n’è altro uguale
in nessun posto proprio per lo speciale
suo clima sempre asciutto e temperato.

E’ per questo che sia in inverno
che in estate tanti vengono qui a riposarsi
e i più furbi vi restano e vi mettono casa.

Ed ora spiego la ragione perché io faccia
questa chiacchierata in favore della mia città.
L’uomo ha bisogno anche di confidarsi:

è il Natale di Adele e di Gesù
e io son qui, ma Adele non c’è più.

Nessun commento: