domenica 7 giugno 2020

L’AMERICAN DU PARAIXU di Vincenzo Jacono


Ina vota au Perü, giü de lì a cian,
Ho vistu ün, che dai pei au sombreru,
I l’averesci diitu in verdaderu
Campiun de s-cetu sepu american.

Ma, gardèndu ciü bèn stu perüvian,
A l’ho arrembau: - «Scüsaime, cabaleru,
Sei sanremascu vui, seiei sinceru…» -
E lei l’è arestau lì cume in bergian.

- «Caramba, e sci! - dapœi me fa – San Giàixu
De Tumelin, da Cruz de ru Paràixu,
Ma vui, por Dios, cum’i prei savé? » -

- «Eh, u l’è de bon capì – gh’ò fau – se vé
De ste catru granele de pumata
Ch’i ve brila in sci u grupu da cruata» -



Vincenzo Jacono – Dialetto di Sanremo


L’AMERICANO DEL PARAGGIO

Una volta, al Perù, giù verso il paino,
Ho visto uno, che dai piedi al sombrero,
Avreste detto essere un vero
Campione di schietto ceppo americano.

Ma, guardando meglio questo peruviano,
L’ho avvicinato: - «Scusatemi, caballero,
Siete sanremasco voi, siate sincero…» -
E lui è rimasto lì come istupidito.

- «Carambra, e si! – e poi mi dice – San Biagio
Di Bartolomeo, della Croce del Paraggio,
Ma voi, per Dio, come lo potete sapere?» -

- «Eh, è di buon capire – gli ho detto – si vede
Da quei quattro semi di pomodoro
Che vi brillano sul nodo della cravatta» -

Nessun commento: