martedì 5 giugno 2018

A PIANTINN-A DE BAXAICÒ di Andrea Gullo


In t’en vëgio vaso
che in sce-a terrassa m'eo ascordòu
unna piantinn-a de baxaivò
‘na mattin de frevà gh’ho attrovòu.

Mi no ghe l’ho semenòu:
a saïà stæta  a tramontann-a
che quella sememnsa
lì a gh’ha portòu.

Coæ m’è vegnüa
de méttighene atro,
perché quella piantinn-a
a me pàiva troppo sola.

No gh’è nasciüu ninte,
a gh’è restâ solo lê.
Pàiva ch’a voesse dîme:
«Mi no vêuggio foestê».



Andrea Gullo – Dialetto di Genova


LA PIANTINA DEL BASILICO

In un vecchio vaso
che sul terrazzo avevo scordato
una piantina di basilico
un mattino di febbraio ho trovato.

Io non l’avevo seminata:
sarà stata la tramontana
che quel seme
lì deve aver portato.

E mi è venuta voglia
di seminarne dell’altro,
perché quella piantina
mi pareva troppo sola.

Ma non vi nacque niente,
e restò soltanto lei.
Quasi sembrava dirmi:
«Io non voglio forestieri».

Nessun commento: