martedì 18 agosto 2020

A TÒ MAN INTA MÆ di Fiorenzo Toso

Sorolla - Las niñas en el mar, 1909

A tò man inta mæ, passo pe passo
Che no m’incallo sola. O mâ o no mescia
Ma l’æña sott’a-i pê a no sta mai ferma.

Cianin, da no scuggiâ, da intrâ inte l’ægua
Ancon freidetta, a-a mattin fito, e intanto
Sentîse vegnî sciù un rigô ch’o piaxe,

E o camixin ch’o te s’attacca a-a pelle
Che ti te treuvi ancon ciù nua, vergheugna
Ch’a ne fa rie, piggiæ che semmo tanto.

Bella seu caa, ti me saiæ d’arente,
Ti me daiæ a tò man tutte e atre vòtte
Che ghe saià da chinâ in mezo a-e onde?

Seuin, ti n’aggi poia, saiemo insemme
Coscì delongo: e nòstre die s’intressan
Che ninte o ê peu scioâ. Tegnite fòrte.



Fiorenzo Toso – Dialetto di Arenzano


LA TUA MANO NELLA MIA

La tua mano nella mia, passo dopo passo
perché da sola non me la sento. Il mare è immobile
ma la sabbia sotto i piedi non è ferma.

Piano, per non scivolare, per entrare nell’acqua
ancora piuttosto fredda, di primo mattino, e avvertire
intanto un brivido piacevole che risale,

e la camiciola che si attacca alla pelle
facendoti sentire ancor più nuda, imbarazzo
che ci fa ridere nella nostra cautela.

Sorella mia, mi sarai vicina,  
mi darai la tua mano ogni volta
che ci sarà da scendere tra le onde?

Sorellina, non avere paura, staremo così
insieme per sempre: le nostre dita sono così intrecciate
che nulla potrà mai scioglierle. Tieniti forte.

1 commento:

Anonimo ha detto...

Bellissima!Soprattutto in questo periodo, di contatto fisico virtuale, le mani sono molto importanti!