Cum’a vèn messa drent’a ina
butìja
cun pascïènsa, tuchetu per
tuchetu,
ina barca – cua véra, cuu
trinchétu,
cun l’èrburu maistru, a
paratìa,
u scafu e u rèstu inte stu
pecenétu
spassiu - cuscì, perché i nu
vöre via
dau vedru trasparènte ch’u e
gardìa,
besögnereva mete int’in
cadrétu
sèrte prumesse. Chele che i
se fan
int’i mumènti delicài da
vita,
cande u s’apògia surve u
péitu a man
e u se giüra “in sce a testa
da petita”
dighèndu: «A nu a viesse ciü
duman
se u nu l’è vera». A l’è
in’idéa ch’a invita
a riflètighe bèn int’u
mumèntu
ch’u se pruméte o u se fa
giüramèntu.
Dino Ardoino – Dialetto di
Sanremo
PROMESSE E GIURAMENTI
Come viene messa dentro a
una bottiglia
con pazienza, pezzetto per
pezzetto,
una barca – con la vela, col
trinchetto,
con l’albero maestro, la
paratia,
lo scafo e il resto in
codesto piccolino
spazio – così, perché non
volino via
dal vetro trasparente che le
custodisce,
bisognerebbe mettere in un
quadretto
certe promesse. Quelle che
si fanno
nei momenti delicati della
vita,
quando si appoggia sopra il
petto la mano
e si giura”sulla testa della
bambina”
dicendo: «Non la vedessi più
domani
se non è vero». È un’idea
che invita
a rifletterci bene nel
momento
in cui si promette o si fa
giuramento.
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