domenica 27 novembre 2016

U LIBRU di Dino Ardoino


A veciàja a m’ha réesu atambanàu
e forsci avù u m’amanca ina ruéta:
cun a còusa de passà per in puéta
de scrive in libru in vèrsci a l’ho pensàu.

E perché a stupa a fusse ciü cumpleta
adritüra in giargun a l’ho avaràu,
pròpiu au mumèntu che u papé stampàu
i u smèrcia a tant’au chilu. Che disdéta!

A nu u posciu denegà, sudisfassiun
u nu me n’è mancàu e in Bibliuteca
l’àutru giurnu ina manifestassiun

cui fiòchi a ho ressevüu. Sènsa ina steca
in uratù u m’ha fàitu in discursun,
ma mi cun sti vulümi a sun in seca:

a n’ho ina cascia cena e dau librà
da vende u ghe n’è ancù ina cantità.



Dino Ardoino – Dialetto di Sanremo


IL LIBRO

La vecchiaia m’ha reso incitrullito
e forse ora mi manca una rotella:
con l’idea di passare per un poeta
di scrivere un libro in versi ho pensato.

E perché l’errore fosse più completo
addirittura in dialetto l’ho varato,
proprio nel momento in cui la carta stampata
la smerciano a tanto al chilo. Che disdetta!

Non lo posso negare, soddisfazioni
non me ne sono mancate e in Biblioteca
l’altro giorno una manifestazione

con i fiocchi ho ricevuto. Senza una stecca
un oratore m’ha fatto un discorsone,
ma io con questi volumi sono in secca:

ne ho una cassa piena e dal libraio
da vendere ce n’è ancora una quantità.

Nessun commento: